The bold and Beautiful - Reisverslag uit Brisbane, Australië van moniqueheeren - WaarBenJij.nu The bold and Beautiful - Reisverslag uit Brisbane, Australië van moniqueheeren - WaarBenJij.nu

The bold and Beautiful

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg

08 September 2006 | Australië, Brisbane

Dag lieve vrienden en familie!
Ook afgelopen weken weer dingen meegemaakt die normaal nooit zouden gebeuren.. Heb nu even niets te doen op mijn werk. En mijn lieve collega Dan had belooft me over max 10 minuten te helpen met het opzetten van een database, maar zoals ook in Curacao, is 10 minuten meer dan een uur! Maar goed, nu heb ik dus mooi de gelegenheid om jullie wat spetterend nieuws te vertellen.
Een hele happening een half uurtje geleden op de afdeling. Want niemand minder dan Ron Moss (hè wie? haha) was op de afdeling om te filmen. Ron Moss is dus die kerel van de Bold and the Beautiful, die lange met dat zwarte haar (naja lees: grijs sorry Ron) Mijn roommate hier in het ziekenhuis Brenda, vertelde al dat ze hem had gezien in de foyer. Even later kwamen er veel mensen en camera’s langs ons kantoor.. En ja hoor, niet veel later ook Ron. Heb echt gelachen, al die vrouwen hier op de afdeling waren te bang om een handtekening te vragen. Maar hij had tijd genoeg om even te kletsen! Yes, eindelijk een droom in vervulling, ahhhummm ;)

Verder ben ik vorige week naar de een koalapark geweest en heb ik met die beesten geknuffeld! Vond het eigenlijk helemaal niets, haha, dat beest was ruw, stonk, zat met zn neus bijna in mn mond en op het moment dat ik hem vast wilden pakken begon hij te poepen :s Heb ik weer..
Maar t was een heerlijk dagje, lekker weer, zonnentje en 25 graden. Beetje door het park gewandeld, had de meeste dieren nog nooit gezien (tenzij ze ze ook hebben in de dierentuinen in nl?). Ik was met een huisgenoot, Kris uit Canada, en hebben echt gelachen bij de kangeroo’s. Er waren 2 kangeroo’s namelijk een paringsdans aan t doen (of ja dat mag ik hopen) en we zijn dat paartje door heel het park gevolgd, maar na een minuut of 20 kwam er nog steeds geen actie.. Nou ja, zoals gewoonlijk wilde de man wel, maar de vrouw hupte steeds weg.

Mijn onderzoek hier gaat nog steeds top.. Nu even niets te doen, ben zo goed als klaar met data verzamelen. Maar goed ook, want kan je vertellen dat het na 430 dossiers lezen wel weer genoeg is geweest! Volgende week moet ik nog een aantal andere prive – ziekenhuizen af gaan in Brisbane om in wat dossiers te kijken, maar dat is dan alles. Met een beetje geluk dus kan ik volgende week al beginnen met analyseren van de data, wat er dus op neer komt dat ik 3 weken voor lig op schema. :)

Verder was vorige week het een riverfest in Brisbane. Heel de stad was uitgelopen om naar het vuurwerk te kijken aan de river, echt vet en daarna ging iedereen massaal de stad in. Erg gezellig dus.
Deze week was eigenlijk de planning om te gaan surfen, maar dat gaat waarschijnlijk niet door.. Maar dat moet iig nog wel gebeuren!
Ik ben al heel de week mege-moe, dus dit weekend ga ik maar eens gebruiken om helemaal niets te doen.. Een paar films huren en naar de sauna. En met een beetje geluk als het zondag mooi weer is, naar Southbank. Dat is een strand midden in de stad aan de rivier. Heb wel weer eens zin om lekker een boekje te lezen op het strand. Mis Curacao toch wel een beetje!

  • 08 September 2006 - 20:56

    Betsie:

    En Monique heb jij wel een handtekening gekregen van die Ron, of heb je er aardig potje mee staankletsen? verders niet te hard werken hoor ga zondag maar eens lekker naar de beach groetjes je moeder

  • 09 September 2006 - 09:07

    Wim En Ria:

    prachtige foto s Meidje wat zie je veel en maak je veel mee. Dat betreft is het hier maar saai. Het weer is nu wat beter rond de 22 gr.Wim heeft zijn verjaardag weer achter de rug dus alweer 1 jaar ouder. Morgen gaan we naaar de bloemencorso. Dus wij bleven ook nog wel wat. Al is het niet zo spetterend als daar.hou je taai en geniet van de dingen die je meemaakt

  • 10 September 2006 - 08:52

    Hey Mo:

    leuk dat je weer even laat weten hoe het met je gaat! leuk om te lezen! het lijkt me allemaal wel heel gaaf om te zien daar! alleen jij en dieren..... wat kun je daar toch lelijk bij kijken! :)

    kus, aniet

  • 11 September 2006 - 14:39

    Lucie:

    Heey! Jouw reiseverhalen klinken ook super! Australie & curacao.. jemig haha.. goed bezig! Moet je straks alles over vertellen want begin mijn co-schappen ook in januari, uitslag loting pas gehad... gezellig!
    Nog veel plezier daar..X

    Liefs Lucie

  • 13 September 2006 - 13:59

    Giel:

    VET!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Brisbane

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 November 2006

The end; avontuur azie

11 November 2006

The final part

06 November 2006

East coast continues; Paradijs gevonden!

26 Oktober 2006

East coast part I

15 Oktober 2006

Goodbye Brisbane

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 338
Totaal aantal bezoekers 14195

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: