The final part - Reisverslag uit Sydney, Australië van moniqueheeren - WaarBenJij.nu The final part - Reisverslag uit Sydney, Australië van moniqueheeren - WaarBenJij.nu

The final part

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg

11 November 2006 | Australië, Sydney

Morgen ga ik weg uit Australië. Toch wel een beetje met pijn in mijn hart. Wat een fantastisch land is dit, geweldige natuur en veel leuke mensen. Ook afgelopen week heb ik me erg goed vermaakt in Sydney;
Maandag kwam ik hier vroeg in de morgen aan, voelde me erg brak omdat ik om 4u snachts mn bed al uit was gegaan voor mijn vlucht. Een goede manier om mijn humeur te verbeteren was om te gaan shoppen. Eindelijk, na maanden inhouden, kon ik mijn gang gaan. Nu ik niet zo veel meer met mijn rugzak hoeft te sjouwen kunnen de kleren ingeslagen worden. Heerlijk, leuke kleren en lekker goedkoop  ! Monique in haar element.
Op dinsdag had ik afgesproken om samen met een jongen van Fraser Island een wandeltocht door de stad te maken. Alle bijzondere dingen gezien, het operahouse, the harbour brigde, de parken enz. Alles op loopafstand van elkaar, dus heel relaxed. Verder ben ik afgelopen dagen naar het strand geweest (Manly en Bondi beach), heb ik een cruisetocht door de haven gemaakt (ik was geloof ik de enige onder de 50 jaar :s) en heb geshopt, geshopt en nog eens geshopt. Ik ben ook naar de Blue Mountains geweest. Dat is een “koud” regenwoud op 100 km van Sydney. We werden natuurlijk weer rondgeleid door een overenthousiaste Australische gids, “ vinden jullie het gezellig ?? , hebben we er zin in ??” - kreten om de haverklap. Als eerste hadden we kangoeroe’s gespot in het wild, daarna een tocht gemaakt door het regenwoud naar een waterval (lees: geweldig uitzicht) en tenslotte de three sisters bewonderd. Daarna weer een wandeltocht gemaakt, meer dan 300 trappen naar beneden gegaan en met een treintje omhoog. Dit was de steilste trein ter wereld (52%) en erg grappig. Binnen 45 seconden stonden we weer boven…
Het hostel is hier erg luxe, ik zit in een speciale girls sanctuary. Heb een springveermatras, donzen kussen en dekbed, gratis handdoek en shampoo en gratis champagne elke dag tijdens happy hour. Ik vermaak me wel elke avond ;)
Vandaag ben ik naar bondi beach geweest en had het na 3 uur op het strand liggen wel gezien. Ik weer terug naar de stad en wie kom ik daar in de trein tegen.. Een jongen uit een klein plaatsje bij eindhoven.. (lees BERGEIJK). Heb met hem nog even door de stad gelopen en wat gedronken, dus dat was een prima afscheid van mijn Australië avontuur. Straks mijn tas inpakken en dat was het dan.. Snik.

  • 11 November 2006 - 11:49

    Aniet:

    Have a nice flight and enjoy Indonesia!

  • 11 November 2006 - 11:52

    Ing:

    Heej mo!

    Klinkt erg leuk daar allemaal! Echt gaaf.. ben echt wel jaloers, nu ik hier zo druk ben met school.
    Geniet er nog maar even van!

    Dikke kus en tot vrijdag

  • 11 November 2006 - 16:15

    Tante Mia:

    He Monique,

    Al gepakt ??
    Kiik nog maar even goed om je heen !!!
    Ik wens je een hele goede reis en tot snel.
    x Tante Mia

  • 11 November 2006 - 17:44

    Betsie:

    Hoi monique je hebt al heel wat beleefd en toch wel erg grappig dat je juist een jongen uit Bergeijk tegen moet komen. goedereis naar bali en tot gauw .

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Australië, Sydney

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 November 2006

The end; avontuur azie

11 November 2006

The final part

06 November 2006

East coast continues; Paradijs gevonden!

26 Oktober 2006

East coast part I

15 Oktober 2006

Goodbye Brisbane

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 14203

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: