Laatste week in NL - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van moniqueheeren - WaarBenJij.nu Laatste week in NL - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van moniqueheeren - WaarBenJij.nu

Laatste week in NL

Door: Monique

Blijf op de hoogte en volg

22 Februari 2006 | Nederland, Amsterdam

Hey!

Nog maar 1 weekje in Nederland.. Ik ben (lekker standaard waarschijnlijk)druk bezig met de laatste voorbereiding, tentamen staat nog voor de deur, kamer moet nog leeg, koffer moet nog gepakt worden enz. En als Brabander kun je met carnaval niet 4 dagen thuis gaan zitten. Dus dat wordt zaterdag voor de laatste keer flink op stap!
Maar de ultieme voorbereiding is natuurlijk een weblog aanmaken... Nou, hier is ie dan..
Ben benieuwd of er de komende 10 maanden regelmatig een nieuw verhaal op komt.. De ervaring leert geloof ik dat je na een tijd andere dingen te doen hebt (lees: feesten, op strand liggen, duiken etc :P)...

Nog een goede tip voor iedereen.. Zo'n hoofdtelefoontje met microfoon; dan kan ik relaxter contact houden met iedereen. Er schijnt op Curacao een internet-strand tent te zijn, waar je draadloos kunt internetten :) Vanuit mn strandstoel ff bijkletsen met iedereen... Haha, dat zie ik wel zitten :)
Jullie horen over anderhalve week meer van me, ciao!

  • 23 Februari 2006 - 16:07

    Hein:

    Ben ik de eerste? hoi hoi
    Veel plezier!

  • 23 Februari 2006 - 20:01

    Ome Jan:

    Ja, ja, zullen we ruilen...Jij hier en ik daar...
    Veel plezier

  • 23 Februari 2006 - 22:22

    Betsie:

    he leuk die pagina we zullen zeker vaak met je kletsen. We maken er vast iets leuks van groetjes je moeder xxx

  • 24 Februari 2006 - 08:07

    Marloes:

    Heej meis,

    Nu is het dan toch echt zover! Ik krijg ook helemaal zin om weg te gaan, maar moet helaas nog ff wachten. Je moet trouwens zeker gaan duiken want dat is echt helemaal geweldig!!!

    Nou succes nog met alle voorbereidingen, maar ik spreek je nog wel.

    xxx

  • 26 Februari 2006 - 17:02

    Ome Wim, Tante Ria:

    We verwachten natuurlijk elke week een bericht. Op Curacao gaat de tijd een stuk trager heb ik me laten vertellen. We wensen je met recht veel plezier.

  • 04 Maart 2006 - 15:10

    Wouter:

    Hoi Monique,
    als het goed is zit je er nu! Heb je al een beetje je draai kunnen vinden?
    Heel veel plezier iig.
    Ben benieuwd naar je 'ellelange' verhalen.

    Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

17 November 2006

The end; avontuur azie

11 November 2006

The final part

06 November 2006

East coast continues; Paradijs gevonden!

26 Oktober 2006

East coast part I

15 Oktober 2006

Goodbye Brisbane

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 14210

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: