Laatste bericht vanuit Curacao - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van moniqueheeren - WaarBenJij.nu Laatste bericht vanuit Curacao - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van moniqueheeren - WaarBenJij.nu

Laatste bericht vanuit Curacao

Door: Monique

20 Juni 2006 | Nederland, Amsterdam

Whoehoe! Morgen komt JP, dus dit wordt voorlopig het laatste bericht. Over ruim een maandje komen er vast wel weer nieuwe berichten op de site, dus niet vergeten ;)
De tijd is toch wel heel snel gegaan, maar ik heb daarentegen wel zoveel gezien en gedaan vergeleken met mijn “standaard” leven in Nederland.. Vond het ook een hele ervaring om hier naar de universiteit te gaan, zo anders! Ik moest een verslag schrijven voor de Universiteit in Nijmegen en heb echt zitten lachen hoe alles gegaan is.. Ga zeker wel dingen missen als ik terug in Nederland ben; hmmm, elke ochtend wakker worden en zien dat de zon schijnt, het uitzicht als je over de brug rijdt, binnen 2 minuten op een bounty-strand staan, met m’n autootje overal naar toe crossen..
Maar toch heeft Nederland ook wel zn charme met alle luxe; geen honderden muggen, geen grote kakkerlakken meer in het doucheputje. Eindelijk schone kleren (hier is namelijk 1 wasprogramma; 15 minuten koud water) en ‘s morgens niet meer wakker worden van het geschreeuw van de huisbazin, Halleluja!! En bovenal geen chollers… :)
Heb ook echt zin om weer met iedereen af te spreken in Nederland, maar eerst ga ik nog als echte makamba de toerist uithangen :)
Thanks voor alle reacties. Is echt super leuk om dat hier te lezen!
Tot snel iedereen…

• 20 Juni 2006 - 15:52

Monique:

Toch nog snel ff een klein berichtje :P
    Zie net dat ik ook het 2e tentamen gehaald heb!! Hoppa, zelfs een van de hoogste cijfers :D 8,2
    Niet slecht tussen al de 2e en 3e jaars studenten en zelfs juristen..

• 20 Juni 2006 - 21:57

Betsie:

proficiat met je goede cijfer wel leuk , geniet nog maar even van het mooie curacao en nog lekker even rond crossen in jou bakkie groetjes en tot snel.

• 22 Juni 2006 - 14:23

Wim En Ria:

Proficiat, geniet nog maar lekker van de vakantie. Wij maken ons op voor de kermis Wim moet nog even werken en dan hebben wij ook vakantie. Als je weer thuis bent horen wij het wel en komen even bij buurten . voor straks een goede thuis reis groetjes he

• 22 Juni 2006 - 15:39

Roel:

Hey monique, proficiat met je tentamens uiteraard en nog bedankt voor je kaartje veel plezier nog en tot snel, gr roel (en millie ook natuurlijk)